Sosyal medyadaki ANLAYAMAZSINIZ çılgınlığına markalar katılırsa ne olur.
Şöyle açıklayayım..
Ailesi tarafından 100 bin Euro (yaklaşık olarak 300 bin TL) değerinde tekne hediye edilince gözyaşlarına boğulan 13 yaşındaki Kaan Kavrayış, sosyal medyanın yeni fenomeni oldu.
Ve bazı markalar da bunu fırsata çevirdi..
Mesela;
En başta en çok beğendiğim örnek ile çiçek sepeti :)
Olmuş, çok güzel olmuş.. Tebrikler çiçek sepeti :)
Volvo'da Mükemmel bir şekilde kullanarak ekliyor...
Motorun sesi , asfaltın tozları ANLAYAMAZSINIZ!

Adımın Nutella kavonozunda yazmasını ANLAYAMAZSINIZ :)))
eğlenceli.. hatta harika..
"Rüyalarına giriyor muydu"
"Hem de ne.."
Diyalogu çok güzel bir şekilde yansıtılmış :))

Arnica :))) sizi en büyük çeken Arnica'nın yaptığı kahve köpürtmesi değil mi? Beni bu viral pazarlama örneğinden sonra kesinlikle çekti :) süper :))

Penguen Çilek Reçeli
Denemediyseniz ANLAYAMAZSINIZ! :))))
Everest Yayınları da okumazsanız anlayamazsınız diyooorrr... :)
Ve 1 söylüyor 1000 anlatıyor.. :)
Deniz bank cüzdansız yaşamanın ne demek olduğunu ANLAYAMAZSINIZ diyor :))
Burger King :)
Pınar süt :)
#Fotoğraflar Alıntıdır.