8 Kasım 2013 Cuma

Reklamın İyisi - Kötüsü Olmaz

Reklamın iyisi kötüsü olmaz demeyin.. Oluyor.. Kötü reklamlar akılda kalıcılığı daha iyi sağlıyor.
Örneğin 118 - 80 her ne kadar hepimizin sinirlerini zıplatmış olsa da.. hepimizin hafızalarına kazındı.
Bir örnekte line'dan.. Aslında çok şirin ikonlara sahip olsa da..

Reklamındaki o soğuk LİNE İNDİR! sizi uzaklaştırabiliyor. 
Line! Sana da bedava Bana da BEDAVA! 
Aslında Whatsapp'ın bir ara Android'e ÜCRETSİZ olduğu ama App Store'da ÜCRETLİ dönemlere yapılan bir gönderme de olsa adamın soğuk sesi hepimize.. LAYNNNN....Bİ SUS! dedirtecek derecede..
Yine de LİNE'ı seviyorum, reklamlarını izlemiyorum..


LİNE'A NOT: Artık Herkes Onu Tanıyor Düzgün Bir Reklam Yapabilir :)

#Fotoğraflar Alıntıdır.